Sol i hjertet

Jeg klarer endelig å gå relativt greit med sko, og det føles utrolig bra! Det måtte selvfølgelig feires med en tur ut i dag, med påskegul parkas. Farger gjør meg så glad og det fyller virkelig på duracell-batteriene mine med knallfarger. Enda en ting som gjør meg glad er hvor lyst det er om kveldene nå, og at det fint går an å ta kvelds- og ettermiddagsturer med strålende sol. Jeg føler at den varmer helt inn i hjertet, nå har våren virkelig kommet for å bli! 

Parkas og caps fra Kari Traa / tights fra 2XU  (sponsede lenker)



En som er like glad som meg for at jeg kan gå igjen er kjæresten, som har fungert som bæremeis for meg de siste ukene. Som takk for det fikk han et stort påskeegg og en god kveldsmat i dag, protein må han jo ha etter all konebæringa! Omelett er en enkel og undervurdert rett, det er jo så godt. Lettvint og full av både næring og smak. Her har jeg hatt hvitløk, paprika, tomat, brokkoli og chorizo i omeletten for ekstra smak. Litt ost må også til på toppen synes jeg, det setter prikken over i’en. Omelett funker også som frokost eller lunsj, serverer du med brød og salat er det en rask middag også. Jeg spiser mye egg til vanlig og hamstret virkelig inn mange pakker til påske, så jeg tror det blir mange slike varianter fremover.



Nå skal jeg komme meg i seng og lade opp til den siste påskedagen for i år.  God natt til alle spreke lesere ♥

5 kommentarer
    1. Hvordan er parkasen i str?:) Har en annen fra Kari Traa, men den er så liten i str. Så redd for å bestille for liten. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg