Lørdagslykke

Lørdag og påskeaften, det er alltid god stemning. Vi byttet ut lam med pølser, appelsiner og sjokolade – men det klager ikke jeg på! Sol, frisk luft og masse godsaker, da blir det faktisk ikke stort bedre. 



Med energi fra både mat, godis og den friske lufta fikk jeg selvsagt lyst til å bevege meg litt ekstra. Derfor kjørte jeg noen ekstra styrke- og yogaøvelser, husk at bare 30 minutter med aktivitet om dagen gjør underverker for kropp og helse. 



Noe jeg også tror er godt for helsa er å være litt mer avlogget, det har nok alle godt av innimellom. Spesielt i ferier hvor man har muligheten til å tilbringe mye tid med familie og venner er det ekstra viktig i mine øyne. Derfor skal jeg klappe sammen maskina og krølle meg sammen i armkroken til kjæresten etter en super påskeaften. Det er det jeg kaller lørdagslykke ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg