Klassemandag

Denne mandagen har virkelig vært bra, og jeg har virkelig ikke noe å klage på. Pappa bar meg på ryggen til familiehytta, og der hadde påsken selvfølgelig allerede startet. Med både boller, pølser, popcorn og smågodt allerede til lunsj var det en mer enn godkjent start på uka. Jeg og foten holdt oss mest innendørs med godisen i stedet for pølsegrilling ute, velfortjent synes jeg selv.

Etter smågodt til lunsj ble det pizza til middag, og en av pizzaene vi lagde ble en av mine pizzafavoritter. Den er enkel og har få ingredienser, men likevel smaker den helt utrolig godt! Oppskrift og fremgangsmåte har jeg postet før, og den finner dere her.

Jeg klarte å glemme igjen alle smertestillende hjemme, og derfor ble et par glass rødvin redningen denne kvelden. Så på denne mandagen har det altså blitt både smågodt, pizza og rødvin – det kaller jeg virkelig en klassemandag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg