Fem tips til en mer spennende fredagstaco

Det er fredag igjen, og for veldig mange står taco på menyen. Det står faktisk på menyen her hjemme også, men jeg tenkte å komme med noen tips til dere til hvordan den kan bli ekstra spennende! Jeg spiser nemlig taco minst to ganger i uken, og da må det noen varianter til slik at jeg ikke blir lei. En av mine favoritter er å gjøre tacoen om til nachos ved å bruke speltlompechips, det er så godt! Fremgangsmåte finner dere her

Tacosuppe er også en vinner, så mettende og en super vri på fredagstacoen. Oppskriften finner dere her.

Matmuffins er perfekt i lunsjboksen, men gjør seg også utrolig godt som middag. Server med salat og hvitløkskesam så har du et supert måltid. Oppskriften har jeg selvfølgelig, den finner dere her. 

Jeg har enda en nachosvariant å dele med dere, denne er med søtpotet og er helt fantastisk god! Fremgangsmåte finner dere her.

SAMSUNG CSC

Et siste tips jeg tenkte å dele med dere er denne tomat- og mangosalsaen, som er nydelig som tilbehør uansett hvilken tacovariant du velger. Setter virkelig prikken over i’en for min del!

Dette var mine tips for en mer spennende fredagstaco , håper dere tar de i bruk! Del gjerne deres beste tips i kommentarfeltet også, og ha en herlig fredag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg