Havrebrød & kaffeparty

Havrebrød er noe av enkleste og beste det går an å lage til frokost. Alt du trenger er havregryn, vann og litt krydder. Jeg veksler mellom å lage litt søte varianter med kanel og kardemomme, og salte med oregano, hvitløk og salt. Denne gangen ble det sistnevnte, med masse godt pålegg! Jeg bruker 100 g havregyn, 1 egg og bittelitt vann i tillegg til krydderet. Bland godt sammen, og form til to flate brød og stek midt i ovnen på 200 grader i 12-15 minutter. Ta ut de ut og la de avkjøle seg på rist, før du topper med det pålegget du har lyst på. Eggerøre, spekeskinke, avocado, cottage cheese og jordbær ble mine valg – mange gode smaker og ikke minst masse god næring!




I dag er planen å være supereffektiv frem til operasjonen, så jeg får laget litt oppskrifter og blogginnlegg til resten av uka. Jeg ser nemlig ikke for meg at det blir så gøy å blogge om at jeg ligger med beinet høyt på sofaen. Så tar jeg veldig, veldig gjerne i mot serietips fra dere, det tror jeg nemlig at jeg trenger. Håper dere har en herlig start på dagen, her har det gått ned tre kopper kaffe allerede så det lover godt for resten av dagen ♥

6 kommentarer
    1. 12 monkeys på netflix! Veldig spennende serie.
      Ellers er serien om O.J Simpson bra, og netflix sin serieversjon av skrik er lett underholsning:)
      Lykke til med operasjonen!

    2. The Blacklist, White Collar, House M.D. og Black Sails er veldig gode serier! 😉
      Lykke til med operasjonen, og ukene som kommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg