Denne helgen lever jeg lenge på

Denne helgen har vært så utrolig bra! Det var nemlig endelig klart for 3T-Inspira, en helg for alle i 3T har muligheten til å fylle på med en hel haug med inspirasjon og faglig påfyll. Jeg har virkelig kost meg, og har vært med på en hel drøss med ulike foredrag, timer og treningsøkter.  Jeg har både blitt så revet med at jeg har grått, ledd, svettet og utfordret kroppen og hodet denne helga, noe vi virkelig trenger innimellom. Faktisk har jeg kost meg så mye at jeg nesten glemte kameraet som lå i bagen hele tiden. Noen bilder fikk jeg likevel knipset i dag, under forelesninger og 3D-trening med Scandinavian Top Team. Utrolig kunnskapsrike gutter med masse bra informasjon og øvelser. Faktisk er det lenge siden jeg har kjent noen øvelser brenne så bra i rumpa som det gjorde under dagens 3D-time, så det var utrolig gøy!

Akkurat de øvelsene fikk jeg selvfølgelog knipset, så test de gjerne ut. Alt du trenger er nemlig en treningspartner, så det skal ikke så mye til! Start med å legge det ene beinet i hendene til partneren, før du gjør en ettbeins knebøy. Når du gjør knebøyen skal du også legge begge hendene på utsiden av foten som står i bakken, slik dere ser på bildet under. Så presser du opp til stående posisjon igjen, og gjentar øvelsen. Dette skal dere gjøre i 30 sekunder på det samme beinet.

Så kom 30 nye sekunder, hvor man stort sett gjør det samme. Den eneste forskjellen er at hver gang du er nede, skal du presse så hardt i fra at du gjør et hopp opp for hver repetisjon. Dette gjorde vi også i 30 sekunder, og det brant virkelig som bare rakkern i rumpa etterpå! Deretter byttet vi bein, og kjørte 2 x 30 sekunder på det neste beinet også. Så det var altså bare 2 minutter totalt, men herremin jeg kjenner det enda her jeg ligger i sofaen!

Det var ikke bare disse to karene fra Scandinavian Top Team som kom til 3T i helga, men også mange andre fantastiske treningsprofiler og motivatorer. Jeg er supertakknemmelig for å være en del av en bedrift som gir så mye tilbake til oss som er ansatte, og jeg er full av ny motivasjon etter denne helgen. Den vil jeg gjerne dele med dere også fremover, og allerede i morgen har jeg en liten challenge klar til dere. Ha en herlig søndagskveld alle sammen ♥

 

4 kommentarer
    1. Så herlig med inspirasjon! 🙂 kan jeg forresten spørre hva som skjedde med HIIT Ranheim.. ble det til 3T, eller har du byttet jobb eller hvordan henger dette sammen :)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg