Imponert over egen kropp

Handstand pushups er plutselig lett som en lek! Eller, 2-3 stykker er lett i alle fall og det er jo akkurat det jeg hadde lyst til å klare. Det er så gøy å få til mål etter mål altså, det er nesten så jeg blir litt imponert over min egen kropp. Jeg håper dere også prøver på å mestre nye ting, for det er jo så fantastisk å se hva kroppen klarer bare man jobber for det. Trikset for å få til denne øvelsen for min del var å kjøre med fraspark først, og deretter kom de strikte repetisjonene også. Utrolig gøy å få det til – jeg er så glad! For nå skal jeg nemlig prøve meg på 17.4 økta etterhvert, der er det jo handstand pushup så den må jeg bare prøve!

Genser fra Icaniwill / tights fra Röhnisch / sko fra Reebok (sponsede lenker)


I tillegg tenkte jeg å vise dere en mageøvelse som virkelig river! Plasser hendene på medisinballer og beina mot en vegg, som dere ser på bildet under. Deretter strekker dere annenhvert bein ut til siden – det river virkelig i magen altså! Veldig gøy å teste nye øvelser, for magetrening kan jo i grunn være litt kjedelig. Men med litt variasjon i øvelsene blir det plutselig gøy likevel, for vi alle liker jo å kjenne på mestringsfølelse. Prøv den gjerne, så garanterer jeg støle magemuskler!


Håper dere har en sprek tirsdag!

4 kommentarer
    1. Jeg var vitne til den første! 😀 Wohoooo! 😀 Hihi! Flinka! Jeg må komme i gang med trening igjen så fort jeg blir frisk jeg og! Halvsjuk endaaaa!

    2. Så fin som alltid. ps: Må bare spørre: Har du gått ned i vekt? Kan du skrive litt om hvordan du gjorde det? Du er et så utrolig godt forbilde fordi du er så flink til å lage god og sunn mat. At man kan kose seg med god mat, men samtidig være flott og slank og trent som deg, det er målet ! <3

    3. Åå, nå ble jeg imponert!! Og supermotivert til å få dette til, jeg også! Jeg kan ta en haug med kipping (fraspark), men strikte sliter jeg virkelig med.. Takk for inspirasjon, som alltid 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg