Endelig klarte jeg det

Plutselig knakk jeg koden – og i dag tok jeg mine første pushups på ringer! Det gikk faktisk ganske greit når jeg skjønte hvordan jeg skulle få det til, og det føltes uendelig bra å få det til. Nå er 2/5 mål i treningschallengen min i boks, så nå gjelder det bare å knekke koden på de resterende øvelsene. På ringene har jeg tidligere hatt litt for bredt grep, og kommet for langt tilbake på ringene. Når jeg justerte på det gikk det plutselig mye enklere, så hipp hurra for det! Herlig måte å ta helg på altså, for det her har jeg jobbet mye med i det siste. 


Selvfølgelig ble gliset så bredt som det går an å bli etter dette, men jeg følte meg ikke helt ferdig med pushups. Så Ulrik fikk bli med på noen runder han og, nå som han har blitt 10 kilo er det faktisk ganske så tungt å ha han på ryggen under pushups. Jeg får bare fortsette mens han vokser, så blir jeg sterkere etterhvert som han vokser.


Powpow,  denne fredagen har vært så bra altså! Nå er jeg skikkelig klar for helg, Ulrik skal på overnatting til mormor og morfar for aller første gang. Det vil si at jeg skal sove alt for mange timer det neste døgnet, og herrejemeni som jeg gleder meg! Håper fredagen behandler dere bra, og at dere har en super helg hele gjengen ♥

3 kommentarer
    1. Så flink du er! Det er nok mye teknikk ja, har noen mål jeg selv og jobber mot – er god motivasjon det 😀
      Ha en fin lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg