Burger & fries

 

 

Lillelørdag og burger til middag! Jeg spiser alltid tidlig middag på onsdager og torsdager, jeg begynner på jobb kl 15 og da er det greit å ha litt energi innabords. Spesielt på onsdager, for jeg har nemlig to gruppetimer på 3T Ranheim med fullt trøkk. I kveld er det noen ledige plasser, så hvis du bor i Trondheim og leser dette –  hiv deg med på Rumpe 30 eller Bodyweight Interval 45 med meg! Over til det innlegget egentlig handler om, nemlig denne burgertallerkenen. Hjemmelaget burger er supergodt, enkelt å lage og ikke minst sunt som bare det. Jeg bruker to egg, 400 g karbonadedeig og litt krydder som jeg jobber godt sammen med hendene. Form til fire flate burgere og stek i panna på middels varme. Tilbehøret er nesten like godt, her har jeg litt salat, knasende sprø søtpotetfries og hvitløkskesam. Absolutt innafor! Oppskriften på sprø søtpotetfries har jeg postet tidligere, og den finner dere her. I det siste har jeg fått dilla på rødkål som tilbehør også, det ser så godt og med den herlige fargen! Noen dager er middagen ekstra god, og i dag var virkelig en sånn dag.



Ha en sprek onsdag alle sammen ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg