Tirsdagstrimmen

Uka her har startet labert på treningsfronten, formen er ikke helt på topp men jeg prøver litt likevel. Det er jo så å få til litt aktivitet når jeg jobber på treningssenter, det hadde vært gøy å vite hvor mange kilo jeg løfter hver dag i skiver og utstyr. Samtidig måtte jeg selvfølgelig teste ut en av øvelsene på min egen challenge, og det ble derfor noen pistol squats med strikk. Det er helt supert å øve på denne øvelsen med strikk, da bestemmer du selv hvor mye hjelp du får av strikket. Jeg trenger ganske så mye hjelp enda, men det blir bedre!

Genser og sko fra Adidas / tights fra Röhnisch (lenkene i innlegget er sponset)


Selv om formen ikke er helt på topp kom smilet fort på plass etter litt bevegelse, som det alltid gjør. Noe som forhåpentligvis gjør at dere trekker litt ekstra på smilebåndet er at i dag og i morgen er det X-life dagene! Dette gir -25% på hele nettbutikken ved bruk av rabattkoden X25. Nå har det akkurat kommet inn en hel drøss med vårnyheter også, så her er det virkelig muligheter for å oppgradere treningsgarderoben noen hakk.

God shopping og god natt, jeg legger meg på lading til en ny og forhåpentligvis friskere dag i morgen ♥

4 kommentarer
    1. Flink du som trener selv om formen er laber. Jeg svetter av ingenting og tør ikke trene før jeg føler meg litt bedre. Satser på at vi begge er friske om litt 😀 God natt <3

    2. Hei Nora! Jeg fødte et par måneder etter deg. GIkk fra å være topptrent og superfornøyd med kroppen til å legge på meg 30 kg. Har en fantastisk fin gutt og trente godt hele svangerskapet. Spiste kun dårlig de tre første månedene, men la likevel på eg. Nå har jeg klar å gå ned 23 kilo og har ca 7-8 kg igjen. Jeg er ikke fornøyd med kroppen min, selvom jeg ikke ser ille ut. Hvordan føler du deg? Tenker du at du skal komme tilbake til den formen du var i? Det har snart gått 9 måneder, og jeg mangler fortsatt 7 kg. Magen er jeg minst fornøyd med… Det går veldig utover meg… Kan du hjelpe meg til å være litt mer positiv og ikke så hard mot meg selv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg