Favorittmuffins

Min aller første morsdag har vært helt super, med gave, kake og alt man kan ønske seg. Jeg hadde store planer om å bake litt selv i dag også, men vi kom for sent hjem fra Oppdal til at jeg orket å begynne med det. Jeg la meg heller i sofaen med litt yoghurtnøtter, det er innafor på morsdagen. Likevel vet jeg jo at veldig mange av dere som leser bloggen min leser den for å få tips til sunnere oppskrifter. Derfor har jeg ei oppskrift til dere denne søndagen, og selv om de ikke er bakt i dag er dette min favorittoppskrift på sunnere muffins. 

5 egg ♥ 4 ss sukrin gold ♥ 4 ss mandelmel ♥ 30 g sjokoladeproten 

2 ss fibersirup gold ♥ 3 ss kakaopulver ♥ 1 ss fiberfin ♥ 50 g smør ♥  2 ts bakepulver

Pisk først egg og sukrin til eggedosis. Bland alt det tørre og rør inn, før du smelter smør og rører inn til slutt sammen med fibersirup. Sett i ovnen på 180 grader i 20 minutter før du tar de ut og lar de avkjøle seg før du legger på glasuren. Jeg bruker stort sett Philadelphia med sjokoladesmak som glasur, den er jo så god!




Selv om jeg sitter her med tidens skål med yoghurtnøtter kjenner jeg at jeg likevel fikk lyst på muffins nå, for denne oppskriften er virkelig verdt å prøve. Håper alle dere der ute har hatt en super søndag, og at dere har gjort litt ekstra stas på mammaen deres i dag ♥
 

5 kommentarer
    1. Lurte på om du har noen treningstightser å anbefale og om du eventuelt kunne skrive et innlegg om det? Vet du har anbefalt 2xu-tightsene tidligere, men er redd de blir gjennomsiktige når man tar bøyøvelser🤔 Har du forslag til gode tightser som er middels til høye i livet, holder ting på plass og som ikke blir gjennomsiktig i bøyøvelser?

    2. Disse så kjempe gode ut! 😀
      Jeg har ikke sjokoladeprotein, er det noe jeg kan erstatte det med? Og kan jeg ha fibersirup clear isteden for fibersirup gold?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg