Fantastiske forhold

Jeg har nesten ikke ord for hvor fint det var på Oppdal i dag, rett og slett fantastiske forhold i skiløypene. Vi gikk to mil på ski i dag inn til Gjevillvasshytta i dag med Ulrik sovende i vogna si. Vel fremme på hytta ble det selvfølgelig Kvikk lunsj og appelsin, det er et must på skitur! Vi kosa oss så mye at det garantert blir gjentatt i morgen, så skiutstyret pakket ikke ned helt enda. Fysisk aktivitet ute i naturen er noe av det beste jeg vet, i alle fall på dager som dette. Jeg blir alltid så “god-sliten”  i kroppen etterpå og med fine røde kinn. Nå sitter jeg med et glass rødvin og skal snart kose meg litt i badstua før det blir pizza til middag.  Det kaller jeg en skikkelig god lørdagskveld! 





 

Selv om hverdagen er super er avbrekk som dette helt fantastisk, og jeg får utvilsomt ladet opp alle batteriene. Prøv å bruk helgen til å lade opp og senke skuldrene dere også, det har vi alle godt av innimellom ♥

6 kommentarer
    1. Jeg er ikke noe glad å gå på ski selv, men tur i naturen med kvikk-lunsj og appelsin høres fantastisk. Du stråler av lykke forresten (synes jeg).
      Ha en god søndag.

    2. Hei Nora! Er du fornøgd med skivogna? Hva heter modellen du har? Jeg lurer på om ungen kan legge seg ned når han skal sove? Håper du kan svare😊 du har en fin blogg!

    3. Olaug: jeg er kjempefornøyd med den, veldig stabil og utrolig enkel å bruke. Ikke minst enkel å gjøre om fra løp/sykkel/ski. Det eneste som er kjipt er at man ikke kan legge ned ryggen i den, så han må sove sittende. Han sovner alltid etter 5-10 minutt i den og sover i flere timer, så det er tydelig at han har det godt oppi der. Likevel kunne jeg ha tenkt meg at det gikk an å slå den ned, så det er det eneste negative jeg har å si om den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg