Friday fun

Fredagsfølelsen er på plass, og i skrivende stund er vi på vei til Oppdal med familien. Ulrik og Guapo sover mens jeg sitter i baksetet med maskina i fanget. Før jeg tar helg tenkte jeg nemlig å komme med noen flere morsomme øvelser til dere, som jeg testet ut på 3T-Ranheim i dag. Den første var mye vanskeligere enn jeg tenkte, nemlig pushups på ringer. Den var faktisk så tung at jeg ikke fikk den til, men gikk på trynet gang etter gang. Morsomt var det uansett og en dag skal jeg få det til!

Sko / genser / tights er alt  fra X-life. (sponsede lenker)


Jeg gikk derfor over til en litt enklere variant av pushups, som likevel var utfordrende. Med beina på en fitnessball og hendene på medisinballer ble det virkelig en utfordring for kjernen! Men utfordringer håper jeg dere tar på strak arm, så prøv gjerne disse variantene dere også.

Det var de øvelsene jeg rakk for barnepassen var over, og plutselig ville lille også være med på trening. Han må tidlig krøkes som godt 3T-medlem skal bli, og fikk derfor prøve seg som ekstra vekt denne fredagen. Midt i blinken før bilturen, så fikk vi brukt litt energi begge to!


Nå ser jeg frem til hyttehelg med brettspill, ski og familiekos ♥ Ønsker dere alle en herlig helg!

3 kommentarer
    1. Fy faen så bra du ser ut! Du fortjener masse masse masse skryt for forvandlingen din fra du var gravid og til nå. Er det mulig, sier jeg bare. Wow!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg