Solskinn & smil

Dager som denne her, det kan jeg ikke få nok av! Strålende sol over Trondheim, og jeg dro ut på tur med fine turpartnere. Drea, Ulrik og Guapo var alle like glade som meg for å komme seg ut, og tiden fløy avsted ute i Bymarka. Det blir dagens trening for min del, så lenge du rører kroppen din er det nemlig godt nok!  Torsdager starter jeg på jobb klokken fire, og da utnytter jeg tiden på dagtid så godt jeg kan sammen med favorittene mine. Det er så deilig å ha litt mammaperm igjen, vi er så heldige her i landet som har muligheten til å være hjemme med småttisene. For tid hjemme med den lille blidfisen gjør godt langt inn i hjertet, og da kan jeg ikke holde smilet tilbake ♥

Ullklær fra Kari Traa som har kommet med mange fine nyheter finner dere her. (sponset lenke)




Ha en nydelig torsdag alle sammen ♥

2 kommentarer
    1. Nydelig hund du har! Ser du tar pikes på ball? Hvis du kommer såpass høyt opp kan det jo ikke være noe problem for deg å komme opp i håndstående? ser jo ut som om du er plenty sterk nok?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg