Pannekaker hele dagen

Pannekaker blir jeg aldri lei av, det er så godt! Denne røra laget jeg klar i går kveld, slik at det bare var stekingen som gjensto i dag. Perfekt hvis man har det litt travelt men likevel vil ha god næring. I dag ble dette pannekaketårnet lunsjen min, og resten av pannekakene blir med som kveldsmat på jobb. Så om du har lyst på en ekstra digg frokost, lunsj eller kveldsmat kan du teste disse, pannekaker er like godt hele døgnet. For å lage denne oppskriften trenger du:

3 egg ♥ 3 modne bananer ♥ 200 g havregryn ♥ 2 ss sukrin gold

60 g vaniljeprotein ♥ 1-2 dl vann ♥ 2 ts kanel ♥ 1 ts kardemomme

Mos bananene med en stavmikser, og bland deretter alle ingrediensene godt sammen. Stek i panna på middels varme med litt smør, så har du pannekakene klare!  Selv om de er utrolig gode i seg selv synes jeg det blir litt tamt å spise de alene, og velger alltid noe digg som topping. Det kan være alt fra peanøttsmør til hvitost eller vaniljekesam, og i dag falt valget på cottage cheese og sukkerfritt syltetøy. Kanongodt, og ikke minst proppfullt av god næring til resten av dagen. Det trenger jeg med både gruppetimer og PT-timer i vente!




Håper dere liker oppskriften like godt som meg ♥

7 kommentarer

Siste innlegg