Frokostfavoritt

I dag startet jeg gradert mammaperm igjen, og skal jobbe 60% frem til sommeren. Selv om jeg digger jobben min gleder jeg meg utrolig mye til denne perioiden, det skal bli så godt å få mer tid sammen med Ulrik! Jeg har jobbet mye det siste halvåret, så nå skal vi nyte litt rolige dager sammen. I dag skal jeg ikke på jobb før fire, og det betyr at jeg kunne kose meg med en god frokost. Her er sukrin gold og havregryn stekt sammen i panna, det gjør at havregrynene blir karamellisert og smaker superdeilig. Legg lag på lag med kesam, havregryn og sukkerfritt syltetøy – og frokosten er klar! Jeg brukte eple- og pæresyltetøy, men det blir garantert godt med andre typer syltetøy også.

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Ønsker dere alle en helt nydelig dag ♥

5 kommentarer
    1. Oj, jeg har aldri tenkt på at man kan steke havregryn! det skal prøves 🙂 Og skjønner veldig godt at det er deilig å kunne ha gradert permisjon en stund for å få mer tid med lille. Her går jeg straks ut i ulønnet permisjon (iiiiiik!) da vi ikke fikk barnehageplass før hovedopptaket, men det er egentlig heeelt greit 😀

    2. Men tar du noe fett oppi panna før du steker havregrynene og tar du oppi sukringolden før eller etter at havregrynene er stekt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg