Klar – ferdig – ski!

Annonse 

Nå i helga er vi som nevnt på Røros, og Ulrik har vært med på skitur for første gang. Det var kjempegøy og lillegullet delte heldigvis meningen min. Jeg elsker å være i aktivitet sammen med han, og vet at det er mange flere spreke foreldre der ute! Det er jo ingen grunn til å holde seg inne selv om det er vinter, for det er faktisk ingenting som heter dårlig vær. Kler man seg godt nok går det helt fint, og nå er det enda lettere å holde bebisen varm. Libero har nemlig en ny kampanje pågående hvor alle som registrerer minimum åtte bleiekoder får tilsendt en body fra Swix!

På innsiden av alle bleiepakker i Libero Ski Collection finner dere koder, og alle som registrerer minimum åtte koder på libero.no får denne herlige bodyen i posten. Det gjelder så langt beholdningen rekker, og dere kan lese mer om kampanjen her.  Både Ulrik og mamma er kjempefornøyd, han kanskje mest med å få leke med alle bleiepakkene. Det er rart med det, alt annet enn lekene hans er jo kjempegøy! Så det å få leke med bleier kan dere tro var stor stas for min lille favoritt ♥


Alle bleiepakkene i Libero Ski Collection er tydelig merket slik dere ser på bildet under, så fremover er det bare å se etter disse i butikken! Libero touch er også med i kampanjen, det kan være kjekt å vite. Det er superlett å registrere kodene inne på libero.no, og kampanjen varer frem til 30.april. Innen den tid regner jeg med mange av dere også har kjøpt en god del bleiepakker, så det blir nok mange fornøyde bebiser som tasser rundt i denne bodyen i vinter. Den kommer utvilsomt til å bli brukt mye her i huset, for denne vinteren skal vi bruke utendørs sammen.


Jeg synes det er så viktig å starte med gode tradisjoner tidlig, og da er det jo nesten for ille at Ulrik ikke har vært med på skitur før nå. Jeg har heller ikke gått på ski siden jeg var gravid før denne helga, så det var jammen på tide. Ønsker dere alle en helt strålende søndag og lykke til med samling av bleiekoder! Vi skal ut på skitur igjen, dette været må virkelig utnyttes ♥

3 kommentarer
    1. Har ikke vært inne på bloggen din på lenge, så nå ser jeg virkelig hvor flott du har blitt. Ikke det at du ikke var flott før, men nå ser man virkelig fremgang 😀
      Å Ulrik, ikke minst! Gud for en skjønn unge 😀
      Stå på videre dere da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg