Mandag ned fra tronen

Mandager så lenge jeg kan huske vært favorittdagen min, fordi starten på ei ny uke betyr alltid at jeg har mye gøy som venter. Jeg har fortsatt like mye morsomt som skjer i livet, men mandager er ikke favoritten lenger. Lørdag og søndag har inntatt tronen over favoritt-dager, fordi jeg setter sånn pris på at hele den lille familien vår kan være sammen. Det er rart å tenke på hvor mye som har endret seg etter Ulrik ble født,  Uansett, poenget mitt med dette var at jeg vet at mandager langt i fra er favoritten hos mange. Jeg klarer å sette meg litt mer inn i det nå, og tenkte derfor å komme med et lite tips for å gjøre mandagen din hakket bedre. For hvis du starter den med en skikkelig god frokost, da har du kommet langt! Det trenger ikke å ta lang tid heller, bare unn deg selv en ekstra god start på uka. Hvis du står opp 10 minutter før du pleier kan du kose deg med frokost og kaffe uten å stresse, og bare det gjør mandagen litt bedre. Her har jeg ei stor skål med kesam + vaniljekesam, toppet med jordbær, blåbær og mandler. Ferdig i en fei, og en fryd for både ganen og øyet.



Min start på uka ble utvilsomt bedre av denne starten, og jeg ønsker dere alle en superstart ♥

1 kommentar
    1. Dette skal jeg prøve! Så veldig godt ut.
      Jeg lurte på om du kunne ha laget et innlegg med lunsj-oppskrifter som er lette og billige? Er student, så kanskje du har noen sunne tips til hvordan man kan lage en lunsj som er billig og bra for kroppen?
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg