Vitaminboost

Hei alle! Jeg våknet i dag med sår hals og tett nese, da er det bare en ting å gjøre. Gi kroppen en skikkelig vitaminboost og litt hvile, så gir jeg meg selv de beste forutsetningene for å bli frisk som en fisk igjen fort. Når halsen er vondt frister det ikke alltid like mye å spise, men det er veldig viktig å fylle på med god næring til kroppen. Derfor gikk jeg for juice og cottage cheese, som er enkelt å få ned. Juicen ble utrolig god, selv om smaksløkene er redusert kjente jeg virkelig smaken av denne. Jeg brukte saften av tre appelsiner, en halv grapefrukt, en halv sweetie og en ananas. Masse vitaminer og god smak i en fei!



Med dette i magen er jeg klar for å starte arbeidsdagen, mens kroppen skal få fri fra trening i dag. Ønsker dere alle en herlig lillelørdag ♥

7 kommentarer
    1. Hei Nora!
      Jeg lurer på om du har noen mening om hvor mye frukt man kan spise om dagen. Jeg er veldig glad i epler og gulrøtter, og det rykter fort noen om dagen.
      Det er selvfølgelig ikke det værste å spise mye av, men har du noen mening om hvor mye som er litt for mye på daglig basis?

    2. Oda: jeg tenker at jeg aldri ville ha satt noen begrensninger på antall epler / gulrøtter man kan spise 🙂 er du glad i det så spis i vei du, jeg spiser masse frukt, grønnsaker og bær hele året og tenker aldri over om det blir for mye. Det synes jeg ikke du trenger å gjøre heller 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg