Hamrer løs

Jeg elsker trene slik at jeg virkelig svetter, men for tiden er jeg utrolig lei av løping. Da er økter på boksesekken helt genial, og i dag fikk jeg virkelig kjørt med sammen med Siri. Vi kjørte 30/30 intervaller, og selv om 30 sekunder kanskje ikke høres så mye ut var jeg helt tom på slutten av hvert drag. Det er noe helt annet med boksing, ikke bare bruker jeg hele kroppen men jeg hamrer virkelig løs med alt jeg har. Da er det ikke rart svetten siler! Hjemmegym er så genialt, og gjør det mulig å få til trening når som helst. Ulrik synes det var gøy å se på oss der vi slo og sparket, kanskje blir det en bokser av han også! Det skal ikke jeg skryte på meg at jeg er, men treningsformen synes jeg er utrolig gøy!



Trening og han her altså, da kan ikke dagen bli stort bedre!
 

4 kommentarer
    1. Hei,
      jeg har noen spørsmål angående et treningsprogram jeg fant på nett. http://www.femininfysikk.no. har du hørt om dette programmet? hva synes du om det? og har du prøvd whey explode fra tomminutrition? jeg prøver å gå ned de siste gravidkiloene og jeg synes du har vært så flink:)

    2. Ann Helén: jeg har aldri testet noe av det du spør om dessverre, og da har jeg heller ikke noe grunnlag for å uttale meg. Gjerne prøv litt ulike ting, finn både mat og trening som funker for deg 🙂 Masse lykke til med gravidkiloene, det klarer du 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg