Brekkie & boksing

Innlegget inneholder sponsede lenker

I dag tenkte jeg at jeg skulle vise dere en av mine frokostfavoritter, den blir ofte valgt her i huset. Jeg er fan av at mat skal smake godt, ha bra næringsinnhold og ikke minst være enkelt å lage. Med en liten bebis som fyker rundt har enkelhet blitt enda viktigere enn før, slik at jeg alltid får i meg bra mat. Frokosten i dag var rett og slett cottage cheese blandet med kesam lime. Cottage cheese er veldig magert og smaker ikke så mye, mens kesam lime har masse smak og litt mer fett. Perfekt kombinasjon, bland sammen og du har en smakfull proteinbombe! Gjerne topp med bær og mandler også, så er frokosten i boks. I dag var jeg så heldig at min bedre halvdel hadde laget ferskpresset juice til meg også, så der ble det utdelt noen kjærestepoeng i dag! Han hadde brukt mest appelsiner, men også litt grapefrukt for ekstra smak. Frukt og grønt er fortsatt kjempebillig i butikkene nå i januar, så vi hamstrer for det det er verdt.




Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har trent allerede i dag, men i går kveld hadde jeg ei digg bokseøkt sammen med Siri. Det er så kjekt å ha ei venninne som har drevet med boksing, for jeg har mye å gå på når det kommer til teknikken enda. Likevel får jeg virkelig trent, boksing er en av de mest effektive intervalltypene jeg vet av. Ikke minst så er det utrolig gøy å hamre løs på sekken, så jeg tenker ikke over i like stor grad at svetten siler og at jeg hiver etter pusten. Hvis dere vil ser litt av økta kan dere legge meg til på snapchat, brukernavnet er noramathisen. Jeg har tenkt å være litt mer aktiv på den fronten fremover, så det er bare å henge med!

Boksesekk (-30%) og mer hjemmetreningsutstyr fra Abilica finner dere her 


Nå venter jobb, ha en super dag alle ♥

5 kommentarer
    1. Hei, veldig fan av raskt, enkelt og godt 👌🏻Har du tips til noe annet enn mandler på toppingen som tilsvarer samme næringsinnhold?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg