Supersøndag

Innlegget inneholder sponsede lenker

Denne søndagen har vært akkurat sånn som søndager skal være. Vi sov først lenge til oss å være, før vi dro ut på tur i bymarka. Det er så fint i marka nå, jeg elsker snø og ingenting er bedre enn å være utendørs på dager som dette. Jeg er så glad for at mange løyper er så bra at man kan gå med vogn på denne tiden av året også, det gjør søndagsturer så mye enklere! Vi gikk opp til Rønningen i dag, pappa koste seg med vaffel og sjokoladekake mens jeg koste meg med en Heat og frukt. Det var det påfyllet jeg trengte for å dytte vogna opp og ned bakkene, dagens trim!

Superundertøy (-50%) / hals (-30%) / tights er alle fra X-life



Etterpå dro vi hjem til mams og paps hvor nystekte rundstykker sto klare. I tillegg ventet laks, stekt ris og alt godt pålegg man kan ønske seg. Jeg er faktisk mett etter den lunsjen enda! Nå er bebisen lagt, jeg har benket meg i sofaen med Guapo og er klar for noen episoder av Vikings. Herlig oppladning til ei ny treningsuke!


Håper dere har hatt en super helg, og er klar for å starte en energisk uke i morgen tidlig ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg