Min handlekurv

God kveld alle! Jeg tror ikke det er bare vi i treningsbransjen som har fått med seg at folk ofte har nyttårsforsett om er sprekere og sunnere liv. På butikken i dag var det et helt hav av sunne produkter på tilbud, og gjett om jeg utnyttet meg av det! Det håper jeg alle dere gjør også, fordi mat har utrolig mye å gjøre for resultater på trening. Et fullt kjøleskap er det beste jeg vet, og i dag fikk jeg fylt det opp med alt jeg liker best. Et hav med meieriprodukter, bær, grønnskaker, rent kjøtt, knekkebrød og lomper. Jeg er helt avhengig av å ha raske måltider tilgjengelig, og derfor er meieriprodukter en sikker vinner for med. Når både Skyr og Go’ morgen kostet bare 10 kroner måtte jeg hamstre, det samme med brokkoli, ananas og mango. Perfekt for meg, og for alle andre som vil ha en sunn start på året! Det å storhandle gjør også at det blir færre turer på butikken, og da får man ikke like mange muligheter til å plukke med seg fristelser på vei ut av butikken. Har du ikke usunne produkter i huset får du heller ikke mulighet til å spise det – så sørg for å fylle opp handlekurven med matvarer som er bra for deg!




Mat altså, det er det mye glede i! Spesielt når handlekurven ser ut som dette ♥ Ser din handlekurv også slik ut?

11 kommentarer
    1. Nånei, så sunn er aldri min kurv desverre! 😂 men jeg kjøpte meg høns idag så nå har jeg kokt kraft og skal lage meg suppe med hjemmelaga kraft og jeg gleeeder meg!

    2. Min kurv er ganske lik, men samtidig litt forskjellig. Jeg spiser ikke kjøtt, så det finnes ikke i min kurv og heller ikke cottage cheese. Men resten av kurven er lik. Mye frukt og grønt, speltlomper og knekkebrød,bær, ost, egg, Skyr og bønner/linser. Og litt sjokolade og lakris når jeg handler på lørdager.

    3. Nei, fordi jeg blir (bokstavelig talt) DRITdårlig av laktose 🙁 Synd, for det er jo veldig praktisk med en proteinkilde man kan spise uten tilberedning.
      Min handleliste er salmalaks, mandelpoteter, agurk, julegodis på halv pris, karbonaddeig, ost (lagde meg en herlig spicy lasagne i går), hvitløk, gurkemeie, hakka tomater, bananer og sardin på boks

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg