Coffee all day

Tenk at dette er den første mandagen i år, jeg som elsker mandager! Jeg er så heldig at jeg kan drikke kaffe hele døgnet, uten at det påvirker kroppen noe særlig. Det passer midt i blinken jeg har lyst på kaffe om kvelden, eller når jeg har lyst på smoothie med kaffe i. Denne er nemlig en av mine favorittsmoothier, og den er så enkel å lage!  Alt du trenger er fire ingredienser, og de fleste har du kanskje på kjøkkenet fra før. Til en smoothie trenger du:

1 stor frossen banan  ♥1 espresso evt. litt kruttsterk kaffe

3 ss mager vaniljekesam ♥ 1 ss peanøttsmør

Kjør alt sammen i en blender, og du har et herlig smoothie klar. Den smaker ekstra godt sammen med pannekaker, som du finner oppskriften på her. Dette er et nydelig måltid og virkelig en helt perfekt start på uka i mine øyne. Topp pannekakene med akkurat det du har lyst på, her har jeg brukt jordbær, cottage cheese og yoplait.



Treningen i dag ble erstattet med en lang og fin tur sammen med guttene mine, det er jo så fint vær ute nå! Det må utnyttes til det fulle, og vi kledde på oss for å dra ut i snøen. Ulrik har tatt sine første steg, men er fortsatt rimelig ustødig. I snøen hadde han ikke sjans til å komme seg fremover, og havna på rumpa med engang. Når han blir utålmodig i vogna blir det ekstra trening for mor å bære han, det gjelder å se positivt på alt!


Har dere startet årets første mandag? ♥

5 kommentarer
    1. Mangla peanøttsmør, men måtte prøve likevel. Litt for mye kaffe, men godt likevel. Neste forsøk skal det sitte 100%😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg