Dekkvelt og hoppende hiptrust

Løftetrynet mitt kommer alltid frem når jeg løfter tungt, og i dag kom det virkelig frem under dekkvelt. Dekket kjentes egentlig ikke kjempetungt ut, men når løpebanen er 30 meter ble det tungt etter hvert! Jeg elsker denne typen trening, det er så gøy å bruke kroppen på ulike måter. Så om du har en garasje med dekk i, så vet du hva du kan bruke de til! Å slå med slegge på dekk er også utrolig tung og god trening, så det har jeg spart til neste økt.


Ingen mandagsøkt uten en rumpeøvelse, og i dag ble det ettbeins hoppende hipthust. Ja, du leste riktig. For en tung øvelse! Rumpa mi blir on fire etter bare noen repetisjoner, og herremin som det svir! Bare test så får dere se, jeg garanterer rumpepump. Jeg tok 12 repetisjoner på hvert bein før jeg byttet, og det var mer enn nok!



Selv om øvelsene var tunge så smiler jeg likevel, det er snart jul, mandagsøkta er i boks og ting kunne stort sett ikke vært bedre. Håper dere alle har hatt en helt super start på uka, og husker å prioritere trening midt i julekaoset ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg