Sukkerlykke

Lørdagskveld, yoghurtnøtter og smågodt må være drømmekomboen! I allefall i kveld, andre lørdagskvelder kan det kjole og høye hæler eller en kveldstur på ski. I kveld er det utvilsomt sofaen som frister mest for min del, etter ei lang uke. Vi har ikke engang spist middag, men jeg har dykket ned i godteriet allerede. Noen kvelder er det faktisk helt ok. Sukker er abosolutt ikke gift som enkelte hevder, så det er helt greit å spise litt godis innimellom.  Det gjør jeg i kveld, og gjett om jeg skal kose meg ♥

 

7 kommentarer
    1. Yoghurtnøtter er det beste jeg + det brune med sjokoladetrekk! Spiser nok desverre litt for mye i løpet av helgen! Men men, noe må man vel få lov å ha å kose seg med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg