Tidenes kalendergave

I dag våknet jeg til tidenes gavepakke på døra! 1. desember kunne faktisk ikke startet bedre, for på døra kom det plutselig en palle med godsaker fra Nutramino. Jeg elsker disse produktene, og er derfor superstolt over å si at jeg har blitt Nutramino-ambassadør. Mye av det er faktisk nytt for meg, så jeg ble helt i ekstase i dag tidlig. Jeg hadde lyst å smake alt med engang, men fant ut at det var greit å begrense seg til en bar og en koffeindrikk til å starte med i alle fall.Men det blir nok flere i løpet av dagen, for her kjenner jeg allerede at viljestyrken svikter. Alle produktene finner dere selvfølgelig hos supersponsor X-life her.



Etter en energidrikk gikk jeg ned i kjelleren for å ta ei lita økt, og skulle egentlig knipse noen helt andre bilder til dere enn de som ligger under. Men Ulrik har blitt helt ekstrem på at han vil ha ting som mamma/pappa har for tiden. Telefoner, kamera og fjernkontroller har vært det gjeveste frem til nå, men da han så hvor gira jeg ble over pakken min i dag tidlig smittet det raskt over på han. Så det var ikke snakk om at han ville la meg ha drikken min for meg selv i dag, den skulle han ha! Derfor ble det noen morsomme bilder nede i treningsrommet, og jeg må bare dele de med dere ♥



 

Var det noen flere som våknet til en kalendergave i dag? ♥

8 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har trent en del styrke det siste året, men har ikke vært så flink med kostholdet slik at resultatene ikke har blitt helt som jeg har håpet på. Tenker derfor å begynne med litt tilskudd og kutte ut/ned på sukkeret. Jeg lurer på om du kan komme med noen nybegynnertips til proteinpulver. Det er jo en hel del å velge mellom, men hvem synes du smaker best (merke, smak) og hvilken er must haves til baking/matlaging? Prøvde å finne tidligere innlegg, men fant bare noen gamle med proteinpulver som x-life ikke selger nå.
      Jeg er en fattig student så er kjipt å bomme på sånne innkjøp!
      Håper du har tid og ork til å svare, setter hvertfall veldig pris på det 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    2. Hei! Elsker bloggen din og ser på deg som en veldig dyktig person innenfor nettopp kropp og helse, og lurte derfor på om du kunne kommet med et tips til meg. Jeg er en 20år gammel jente som trener tung styrke 3-4 ganger i uken og resterende økter med kondisjon, men har et ønske om å ta litt proteinshaker, syns det er så unødvendig å spise mat så sent for blir så mett på en måte og det tar tid å lage noe.
      Så har du noen tips til proteinpulver, for en jente som trener mot å miste mer fett, men samtidig ha muskler 🙂 ?

    3. Hei. Kunne du evt anbefalt en smak av de koffein drinkene der? selv om det er veldig individuelt, personlig smak så lurer jeg på om du kan nevne eller anbefale sånn generelt som kan være god på smak?

    4. Søte Ulrik <3 Hva syns du om cookies&creams smaken? 🙂 Har bestilt noen pakker av den, men har ikke fått dem enda, så lurte på hva du syns?

    5. Hei Nora!
      Jeg har fulgt bloggen din i 1 år nå (eller noe sånt), men jeg har aldri lagt igjen en kommentar eller lignende. Men jeg må nesten bare legge igjen en nå for å fortelle hvordan du faktisk drar meg ned på jorda og iblant!
      I blant dette uendelige store havet av alle disse “treningsbloggene”, så viser du en slik styrke og ærlighet vi (ja, jeg og resten av sikkert alle dine lesere) sjeldent ser ellers i alle mediene. Det er så deilig å se en slik jordnær og ekte jente! Jeg satt egentlig kun og tenkte at dette måtte du få høre, for jeg tror nemlig at du påvirker ganske mange flere enn du selv er klar over 🙂
      Jeg håper du har det godt og får en deilig jul sammen med de som betyr mest for deg!
      God tidlig jul fra en jente som er like glad i friluft og de små gleder på samme alder
      You go girl!
      /Bærum

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg