Turtrim og adventsgrøt

Det er så lett å snike inn litt trening, selv på dager du egentlig ikke har tid. Snik det inn på stuegulvet, i lunsjpausen eller i et hvilket som helst ledig øyeblikk. I dag rakk jeg å snike inn litt styrketrening mens jeg luftet hund og baby, det er så lett hvis du bare bestemmer deg for det. I dag tok jeg knebøy, utfall til siden, pushups, gående utfall og burpees. 15 repetisjoner av hver øvelse, og gjennomfør som en sirkel. Det vil si at du tar øvelsene uten pause mellom hverandre, men at du tar pause etter alle øvelsene er gjennomført. Pausen trenger ikke være så lang, og når den er ferdig kjører du på igjen med en ny runde. Jeg fikk gjennomført 5 runder før gutta ble utålmodige, men det fikk virkelig opp pulsen. Kjente det godt å lårene gjorde jeg også, litt trening er virkelig bedre enn ingen trening!


Til lunsj i dag ble det en stor bolle med havregrøt, som virkelig hadde smak av advent. Den er kokt på vanlig måte, før jeg tilsatte en scoop med sjokoladeprotein og litt kardemomme på slutten. Rør godt inn, topp med klementinbåter og vaniljekesam så har du plutselig adventsgrøten klar!


Dagens tips fra meg, nå skal jeg avgårde til frisøren for første gang på 10 (!) måneder! Ha en super dag alle ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg