Kvalitetstid i kulda

Innlegget inneholder sponsorlink

Jeg har aldri satt like mye pris på helg som jeg gjør nå, det er så deilig å være ute med hele familien. I dag var det kaldt ute, men det stoppet ikke oss fra en god og fin tur ute i marka. Jammen kom faktisk litt julestemning snikende i løpet av turen også, med grantrær og snøfnugg overalt. Jeg håper dere ikke har shoppet alt for mye på fredag, for i kveld tenkte jeg nemlig å komme med et tips til dere. Den nye vognposen til Ulrik fra Reflex er nemlig helt super, og jeg har en rabattkode til dere som gir -40% på den! Posen finner dere her, og rabattkoden dere bruker er noralun. Denne vognposen er av dun, men har ull i bunnen for ekstra varme. Vi har testet den i -8 grader, og lillehjertet var god og varm der inne. Kaldere enn det har det ikke vært i Trøndelag så langt, og det trenger det ikke å bli på en god stund heller hvis jeg får bestemme. Det eneste som er positivt med så mange minusgrader er at jeg setter opp tempoet skikkelig for å holde varmen selv, så det blir virkelig powerwalks i kulda! Jo tyngre Ulrik blir jo mer trening blir det jo også å dytte vogna opp bakkene, så her får jeg både trening og kvalitetstid samtidig. Det er det som får meg ut på tur, mens min bedre halvdel blir mer fristet av å vite at det finnes nybakte kanelsnurrer inne på de gamle hyttene i bymarka. Spør jeg om vi skal gå tur kan jeg fort få et nei, men det har jeg aldri hørt når jeg spør om vi skal gå for å kjøpe kanelsnurrer. Der fikk dere enda et lite tips fra meg denne søndagen!





Jeg satser på mange søndagsturer i bymarka med favorittgutta mine denne vinteren, det blir ikke stort bedre ♥

12 kommentarer
    1. Iris: hørte det var litt problem, men om du legger inn koden i kommentarfeltet så vil Barnas Hus refundere beløpet du har betalt for mye. Så skal koden ordne seg fortløpende 🙂

    2. Hei!
      Du nevnte at du skulle lage en gruppetime med fokus på rumpa, og at du skulle legge ut programmet når det ble klart. Kommer det snart? 🙂 Venter i spenning!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg