Bedre sent enn aldri

Nå vil jeg gjerne ha hjelp! Den headeren jeg har nå synes jeg er helt forferdelig, og jeg har hatt den alt for lenge. Da jeg først fikk den syntes jeg den var kjempekul, men nå passer den meg ikke i det hele tatt. Grunnen til at det har tatt så lang tid å få endret på det er fordi jeg er teknologisk tilbakestående, og kan ikke en eneste ting når det kommer til bilderedigering. Hvis jeg klarer å sette sammen flere bilder er jeg kjempefornøyd med meg selv, og det gjør jeg i Paint. Det er det eneste programmet jeg klarer å bruke! Uansett, nå har jeg heldigvis fått en frivillig til å lage header til meg men jeg er så usikker på hvilket bilde jeg skal bruke. Derfor tenkte jeg å høre med dere der ute hva dere synes? Dere klikker dere tross alt inn hit dag etter dag, og det setter jeg kjempestor pris på! Da er det jo ganske allright om dere blir møtt av et bilde dere liker samtidig synes jeg 🙂 Så her kommer de fire aktuelle bildene jeg har plukket ut, så håper jeg mange av dere skriker ut i kommentarfeltet hvilket bilde jeg bør bruke.




God helg alle sammen, håper den blir supersporty! ♥
 

48 kommentarer

Siste innlegg