Treningsglede og shoppinglede

Innlegget inneholder sponsede lenker

Jeg tipper det er flere enn meg som sitter oppe i kveld for å gjøre et godt kjøp, det er jo nemlig klart for Black Friday! Det har dere sikkert fått med dere allerede, jeg føler at jeg ikke har sett noe annet enn Black Friday reklame hele uka. Dere slipper ikke unna her på bloggen min heller i dag, for jeg er nemlig nesten like glad i å shoppe som å trene. Faktisk går det litt hånd i hånd, for det er lite som gir treningsmotivasjon enklere enn nye treningsklær og utstyr. Derfor tenkte jeg at jeg bare  dele mine favoritter med dere! X-life har nemlig snikstartet salget allerede, og jeg har selvsagt alle mine favoritter klare. Alle tilbudene varer ut helgen, men det er viktig å være kjapp på labben om du ønsker å gjøre de beste tilbudene 🙂

Dette nydelige settet finner dere til -50%, og alt fra Craft er nedsatt mellom 30% – 50%. Hele utvalget finner dere her.

Det er ikke bare treningsklær som gir motivasjon, men treningsutstyr er jo virkelig motivasjon. Det gjør trening enklere å gjøre hjemme, eller akkurat der du har lyst. Jeg har tidligere delt treningsrommet mitt med dere, det er virkelig en drøm som ble til virkelighet. Absolutt alt jeg har hjemme er fra Abilica, og jeg er kjempefornøyd. Nå er det minumum -30% på alt fra nettopp Abilica,  og muligheten til å hamstre inn til hjemmetrening er virkelig tilstede! Hel utvalget fra Abilica finner dere her. Er dere interessert i å se mer fra mitt treningsrom finner dere et detaljert innlegg om det her. Jeg mener det oppriktig når jeg sier at jeg har drømmekjelleren ♥


Dere finner også mange godbiter fra 2XU med opptill 60% rabatt her. Uten tvil mitt favorittmerke når det kommer til treningsklær!

Det er også -25% på alt fra Kari Traa – og det er grunn til å smile i seg selv! Hele utvalget finner dere her.

I tillegg til alt dette er det selvfølgelig en hel drøss med andre varer på salg i nettbutikken, så her er det bare å slå seg løs! Jeg har hatt lyst på mye de siste månedene, men har ventet til Black Friday for å spare penger. Både ting til Ulrik, hjemmet, julegaver og selvfølgelig litt til meg selv skal hamstres dette døgnet. Er det flere enn meg som har ventet med å kjøpe ting til i dag? ♥

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg