Rumpepump for alle penga

Jeg har så vondt i rumpa! Jeg jobber nemlig med å sette sammen en gruppetime som bare skal fokusere på rumpe, og for at den skal bli helt perfekt må den virkelig terpes på. Nå på fredag skal jeg gjennomføre en test-time med gruppetime-koordinatorene i HIT som skal kvalitetssikre timen, så til da må den være helt perfekt. Bare å gjennomføre den en gang svir som bare det i rumpa, så å gjøre den flere ganger er nesten døden. Men er det noe jeg ønsker meg så er det å få tilbake rumpa mi til den størrelsen den var, så jeg har vel bare godt av det. Timen inneholder en hel drøss med kule øvelser, og jeg skal vise dere alle sammen. Jeg vil bare vente til jeg har spikret timen 100% først, slik at det blir helt perfekt. Jeg gleder meg som en liten unge til å ha denne timen, en skikkelig girl power time med masse rumpepump! Det blir nesten ikke bedre altså 🙂 Det å ha gruppetimer er noe jeg virkelig har savnet, og når jeg får muligheten til å lage en helt selv er det jo midt i blinken. Bortsett fra akkurat nå når jeg setter den sammen, for jeg er så støl at jeg allerede gruer meg til å øve på timen igjen i morgen. Men stølhet er ikke farlig, så det er bare for meg å bite tennene sammen!


Hva er deres favorittøvelse for rumpa?
 

9 kommentarer
    1. Jeg gleder meg til å se!! Elsker øvelser for rumpa, selvom det svir som bare det er det trening jeg elsker 😀

    2. Mandag var rumpedag her også! 😉 Favoritten er uten tvil hip thrust i smith med beina på stepkasse! Føler jeg får ekstra godt tak i rumpa framfor lårene, sammenlignet med bruk av fri rack. En annen nyere favoritt er sumowalks med strikk 🙂 Lykke til med programmet, blir spennende å se!

    3. Høres ut som en gøy time! Min rumpefavoritt må bli hoftehev/glutebridge med cat slides. Den tar skikkelig! Ellers så synes jeg at markløft er en kjempeøvelse for både rumpe og hamstring 🙂

    4. For skikkelig rumpepump liker jeg tunge hip thrust i kombinasjon med blant annet clam med strikk rundt knærene, kettlebell swing, reverse lunge, 1 beins glute bridge osv.
      HUSK FROG PUMPS!! 😀

    5. Ps. meg fra post k.09.22 her. Vil bare si at jeg er ny leser, og vil gi deg tommelen opp for en IKKE-seksualisert treningsblogg og IG. Keep it up!

    6. Høres ut som en kjempebra time! Hadde jeg bodd i Trondheim hadde jeg uten tvil slengt meg på, lykke til! 🙂
      Personlig er det ingen øvelser som gir meg bedre kontakt enn kabel-squat. Og kjører jeg den etter gående utfall er det garantert gangsperre dagen etterpå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg