Var ikke personlig trener drømmejobben likevel?

I samarbeid med AFPT

Var ikke personlig trener drømmejobben likvevel? Det spørsmålet har jeg fått flere ganger den siste tiden, etter jeg tok jobben som senterleder for HIT The Gym. Det er kanskje ikke så rart at spørsmålet dukker opp, når jeg flere ganger i løpet av de siste årene har skrevet at jeg elsker jobben som PT. Så hvorfor har jeg da byttet jobb? Det handler først og fremst om at jeg alltid har ønsket å hjelpe mennesker til en bedre livsstil, og la flest mulig få muligheten til å forbedre helsa si. Som senterleder føler jeg at jeg har mulighet til å nå ut til flere enn som PT, og kan gjøre noe bra for enda flere mennesker. Når det er sagt ville jeg aldri ha gitt opp PT-biten helt, for jeg elsker å jobbe som PT akkurat like mye som før. Derfor har jeg fortsatt PT-timer på HIT, og det er noe av det morsomste jeg vet. For når jeg jobber som PT har jeg muligheten til å følge opp mennesker tett over lengre tid, og får virkelig mulighet til å oppleve fremgang sammen med de. Det er så utrolig givende, og det er ingenting som gleder meg mer enn kunder som oppnår målene sine. Så jo, personlig trener er fortsatt drømmejobben og den har jeg fortsatt.

 

I tillegg til PT-timer har jeg også startet med gruppetimer nå, det har jeg virkelig savnet! Så jeg er superhappy med arbeidshverdagen min, aktiv, variert og givende. For å gjøre en enda bedre jobb ser jeg alltid etter mulighet til å videreutdanne meg, for utlært blir man aldri! Jeg tok PT-utdannelsen min gjennom AFPT, og de har mange andre spennende utdannelser. I løpet av 2017 lanserer de nye utdannelser, og jeg synes personlig lederskap i sport og helse høres utrolig spennende ut! Er du nyskjerrig på PT-utdannelse eller andre utdannelser kan dere titte inn på AFPT sine hjemmesider her. Hvis dere har lyst å melde dere på en utdannelse kan dere sende meg en epost på [email protected] først, så har jeg en rabattkode å dele med dere. Er det en bransje hvor det virkelig trengs flinke folk så er det treningsbransjen! På HIT Ranheim trenger vi også noen flere dyktige folk på laget, så hvis du er PT/instruktør og på utkikk etter nye utfordringer gjerne send meg en mail. Nå skal jeg komme meg i seng, og forhåpentligvis våkner jeg til noen eposter i morgen tidlig. God natta alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg