Endelig tilbake

Nå er det over en uke siden jeg trente sist, men nå er jeg endelig i bedre form. En hel uke på sofaen er alt for mye for min del, og derfor føltes det helt fantastisk å gå ned i treningsrommet for ei økt i dag. Jeg tok det relativt rolig, selv om formen kjennes fin kan det være greit å ikke starte alt for hardt. Jeg brukte kroppsvekt, kettlebells og slynger i dag, og fikk kjørt ei økt på hele kroppen. Selve økta så slik ut:

15 x goblet squats

10 x push ups

10 x ettbeins strake markløft

12 x roing i slynge

10 x knestående skuldrepress

10 x russian twist

Her får du gått gjennom hele kroppen på en enkel og god måte, uten at du trenger så mye utstyr. Med slynge og kettlebells kommer du langt når det kommer til hjemmetrening. Jeg kjørte økta som en sirkel, med alle øvelsene etter hverandre. Etter alle øvelsene var gjennomført tok jeg en liten pause, før jeg gjennomførte på nytt. Totalt gjennomførte jeg fire runder før jeg sa meg fornøyd denne onsdagsmorgenen.




Det føles så herlig å endelig komme i gang med treninga igjen, og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å smile etter en sånn start på dagen! Dette er min tredje økt etter jeg satte i gang #40på60, så nå gjelder det bare å stå på! I kveld får jeg den fjerde, etter jobb skal jeg nemlig på hot yoga for å avslutte kvelden. En lillelørdag helt etter min smak med andre ord! Ønsker dere alle en nydelig dag ♥

 

4 kommentarer
    1. Denne litt mye økta var akkurat det jeg trengte for å komme i gang igjen etter tre uker på ferie! 😊Ble bare 3 runder på meg, og det var mer enn nok til at jeg er støl som bare det i dag 🙈

    2. Må berre sei at eg er sååå glad for utfordringa di 40/60! Motivasjonen var ikkje heilt på topp, men no er eg ferdig med økt 9! Tusen takk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg