Vi snakker hverdagspizza

Speltlompepizza lages som regel en gang i uken her i huset, så lettvint og godt! Tålmodigheten til lillesjefen i huset varierer veldig, noen dager har jeg mulighet til å stå lenge på kjøkket mens andre dager krever effektivitet. En sånn dag var det i dag, men middagen ble ikke kjedelig av den grunn. Pizza er nemlig hverdagsmat så lenge du lager den selv, med gode ingredienser. Denne er et godt eksempel på det, sunn og veldig god! Stek karbonadedeig sammen med løk, paprika, tomat, litt tomatpure og vann. Fordel over speltlomper, topp med ost, spekeskinke og avocado og sett i ovnen på 210 grader i 8-10 minutter. Pass på mot slutten av steketiden da lompene fort kan bli brente på slutten! Med et iskaldt glass brus smaker alt ekstra godt synes jeg, og gjør virkelig tirsdagsmiddagen komplett.


Formen min er MYE bedre, men for å være helt sikker sparer jeg treningsøkta til i morgen og gikk heller en liten tur i dag. Jeg har en hel drøss med økter å ta igjen på #40på60 utfordringen, og gleder meg til å prøve å ta dere igjen! En treningsdate i kjelleren med kjæresten i morgen tidlig er allerede avtalt, så nå skal jeg bare legge meg på lading til i morgen. Jeg er virkelig ikke skapt for å holde meg unna trening, så nå skal det bli godt å komme i gang igjen! Har dere kommet godt i gang med utfordringen?
 

5 kommentarer
    1. Butt ut brusen med te så er jeg aaall in! Elsker speltlompepizza, skikkelig kjedelig å sitte på jobb å være sulten og se disse bildene. haha! Ha en fin kveld videre. 🙂

    2. Hvis jeg forsto det riktig så begynte utfordringen 24.10 og her telles ikke økter men dager? Da er jeg i såfall på dag nummer 8 i dag 😀
      Og speltlomepizza er knallgodt. Tror jeg nesten må kjøpe meg en pakke i dag da det er lenge siden sist 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg