Favoritt x 3

Innlegget inneholder sponsede lenker

Denne søndagen har vært så fin som den går an å bli. Vi sov lenge, før vi stekte egg til frokost og kom oss ut på tur. Det er så nydelig i marka nå på høsten, og det er så herlig å være ute! Vi gikk opp til Elgsethytta i bymarka, turen er totalt 7 kilometer med kuppert terreng. Da var det godt i stoppe opp halvveis, og ta litt mat og drikke. Jeg E-L-S-K-E-R persimon, og endelig er de tilbake i butikkene igjen! Det er virkelig en favoritt for min del, og nå som favorittfrukta har kommet i butikkene igjen vet jeg hva som kommer til å bli spist fremover. Det går fort et par om dagen, jeg synes det er så uendelig godt! Har dere ikke prøvd persimon enda så løp og kjøp i morgen tidlig.

Pannebånd og genser fra Kari Traa / tights fra 2XU


Jeg har aldri satt sånn pris på helgene som nå, fordi hele familien kan være sammen. Det aller beste jeg vet er å tilbringe tid med alle tre favorittgutta mine, spesielt når vi kan være i aktivitet sammen. For min del er dette en helt perfekt søndag, og det er akkurat sånn jeg vil ha det. Det skal ikke så mye til, men dette er virkelig hverdagslykke på sitt beste. Så da er det bare å smile, og glede seg til neste gang ♥

5 kommentarer
    1. Hvordan er 2xu-tightsen når det kommer til gjennomsiktighet? Er så kjipt med tightser som man ser rett gjennom når man tar knebøy🙈

    2. Aina: denne og de to siste 2xu-modellene har forsterket lag bak slik at den ikke blir gjennomsiktig 🙂 så er det også viktig med rett størrelse, jeg får feks presset på meg en small men da blir den gjennomsiktig pga stoffet blir strekt ??

    3. Så herlig med søndagstur!🍁🍃🍂😄 Koselig å se din bedre halvdel også! Ha ei god uke, Nora!😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg