Fredagsmenyen

Det er fredag igjen, og i helgene er det helt innafor å kose seg litt ekstra. Det gjelder om man skal ned i vekt også, det behøver nemlig ikke å være så svart hvitt. Litt helgekos er ikke det som ødelegger for resultatene, tvert i mot kan det gjøre det enklere å må de. Når man har en balansert kosthold med både sunn mat og litt kos er det mye lettere å gjøre en varig kostholdsendring. Jeg velger meg alltid en kveld i uken hvor jeg koser meg litt ekstra, og denne uken ble det i dag. Middagen ble speltlompelasagne, det er jo så godt! Den passer til både hverdag og helg, like god uansett! Oppskrift på lasagnen finner dere her.


Etter en god middag ventet en enda bedre dessert, nemlig yoghurtnøtter, sjokolade og vepsebol. Helt perfekt kombinasjon med både salt, søtt og surt denne fredagskvelden. Jeg hater begrepet “å skeie ut,” fordi jeg mener det å ta seg en sjokolade i ny og ne ikke er å skeie ut på noen som helst måte. Om det er smågodt, rødvin eller is har vi alle noe vi er glad i som ikke nødvendigvis er det sunneste i verden. Men så lenge man har med seg litt sunn fornuft og spiser/drikker med måte har det ingen verdens ting å si. Husk det, og ha en nydelig helg dere ♥


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg