Sent men godt

Vanligvis elsker jeg mandager, og synes det er den beste dagen i hele uka. Men denne mandagen ble jeg vekt alt for tidlig og kunne lett ha sovet fire timer til. Kroppen var ikke helt med, hodet kjentes litt tungt og det fristet veldig å utsette treningsøkta til i morgen. Selv om jeg elsker å trene så har jeg dager hvor motivasjonen ikke er helt på topp jeg også. Men så er det sånn at mandager setter ofte standarden for resten av uka for min del, og da passer det ganske så dårlig å droppe trening. Så jeg kvinnet meg opp og fikk ei god økt likevel! Det ble ikke den jeg egentlig hadde på programmet, men det var rumpetrening som fristet i kveld og da ble det det. Jeg kjørte denne økta som en sirkel, og den så slik ut:

Knebøy 3 x 10

Strake markløft 3 x 10

Ettbeins hipthrust 3 x 15 per fot

Monster walk 3 x 6 meter hver vei

Prowler 6 x 15 meter



All trening er jo bedre enn ingen trening, så jeg gir meg selv et stort klapp på skuldra for at jeg gjennomførte i kveld. Har dere kommet i gang med ukens trening? ♥

6 kommentarer
    1. Jeg er tilbake på senvakt på mandager, i alle fall fram til januar. Dermed blir ukens første økt på tirsdag, og satser på å få en knallgod styrkeøkt.

    2. Rumpetrening er digg! Jeg håper jeg en dag snart kommer dit at jeg kan finne tilbake treningsgleden min. Men jeg må bygge oppe kroppen min litt først, for nå er den helt nedkjørt. Må dog trene på dagtid da, for trener jeg kvelden, får jeg ikke sove 😮

    3. Jeg må bare si det: du er så FLOTT Nora! Jeg er så utrolig imponert over holdningen din til kropp og trening etter fødsel. Jeg håper jeg kommer til å ha samme fokus som deg når det blir min tur. Du er et kjempeforbilde, og flere burde følge i dine fotspor. En god motvekt til alt kroppspresset som fins i sosiale medier. Hurra for deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg