For en helg!

Helga her har vært så fin! Jeg fikk en flybillett til Oslo, og ble møtt av tidenes velkomstkomite da jeg kom frem. Vi hentet ut leiebiler og kom oss gjennom et rebusløp før vi endte opp på en nydelig hytte på Norefjell. Jeg har aldri vært der før, men det var utrolig fint! Spesielt nå som det er høst med alle de fine fargene, det er lite som slår fjelltur i slike omgivelser altså.

Genser og tights er begge fra Craft. Ut dagen får dere 30% rabatt på alt fra Craft hos X-life (sponsede lenker)



Jeg skal ikke påstå at vi har vært spreke hele helgen, mesteparten av den har nemlig gått med til helt andre ting. Det har vært utrolig mange leker, mye drikke og mye latter. Jeg drikker svært sjeldent, men det er ikke sånn at jeg er helt avholds. Nå var det over ett og et halvt år siden jeg smakte alkohol sist, så jeg var veldig spent på hvordan kroppen ville reagere. Det gikk heldigvis helt fint, og kroppen er helt fin i dag også. Det gikk faktisk bedre enn forventet å være borte fra Ulrik også, selv om jeg selvfølgelig savner han masse. Jeg er glad det er lenge til jeg skal være borte fra han neste gang, for herremin det var stress med pumping synes jeg. Men det var uten tvil verdt det, for jeg sitter igjen med mange nye og herlige minner sammen med fantastiske jenter. Jeg kjenner at jeg allerede gleder meg til neste års jentehelg ♥ 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg