Separasjonsangst

Innlegget inneholder sponsede lenker

Jeg hadde virkelig aldri trodd jeg skulle bli en sånn mamma som jeg har blitt. Jeg er så avhengig av Ulrik nå at jeg nesten ikke klarer å huske hvordan livet var uten han. I morgen reiser jeg på blåtur med jentegjengen min, og jeg har lettere panikk. Egentlig skal jeg jo bare glede meg, jeg har fått ei pakkliste hvor det står jeg skal ha med pass, ullundertøy, bikini, treningsklær og partykjole. Med 15 fantastiske jenter vet jeg jo at det kommer til å bli gøy, men halve kroppen min stritter i mot og leter etter en hver unnskyldning for å ikke dra. Fordi tanken på å være borte fra Ulrik en hel helg, den er virkelig helt forferdelig. Jeg gruer meg sånn til å ikke sovne med han, ikke våkne med han, ikke være med han hele dagen. Før jeg ble mor selv tenkte jeg at det måtte være magisk å ha en helg fri fra barna sine, men jeg ante ikke at det kom til å føles så forderdelig. Han er jo den lille lykkepillen min ♥

Varm genser og tights fra Craft. Rabattkoden CRAFT30 gir 30% rabatt på alt fra Craft ut uken hos X-life



Det høres kanskje rart ut, men jeg kan faktisk sitte lenge og bare se på han mens han sover. Jeg har virkelig blitt ei hønemor, og det hadde jeg aldri trodd. Men det beviser virkelig at det er håp for alle!

17 kommentarer
    1. Kjenner meg godt igjen, første gangen var krise å dra fra sønnen min. Men tenk hvor godt det er for gutta dine å få lov å bare være dem en helg. En helg uten hønemor, men bare pappa som skal få ha tid med sønnen sin. Det fortjener dem, så reis og kos deg. Gutta dine kommer til å ha det knall sammen, det trenger dem.

    2. Det blir sikkert deilig med ei helg uten at en liten en vekker deg om nettene (selv om det kanskje ikke blir så mye søvn likevel…) Og tenk hvor koselig det blir å komme hjem til ham igjen 🙂

    3. Jeg har det sånn med kattene mine som jeg har hatt i 3 mnd. Det er skikkelig fælt. Ja jeg vet 🙂 katter 🙂

    4. Hei,
      Flott blogg!
      Hvordan er craft settet du har på i størrelsen? Har så lyst på selv, men vet ikke hva jeg skal bestille.

    5. Hei Nora 🙂 Jeg ville bare si at jeg er glad for at du fremmer et sunt kosthold, trening og positive holdninger. Jeg har fulgt deg en stund nå, og både oppskrifter, treningstips og ditt glade ansikt gir meg mye! Takk, keep up the good work! <3

    6. Ulrik er bare så fantastisk søt!! Skjønner godt at du ikke vil dra fra han… Men tenk så deilig det blir å komme hjem igjen! Håper vertfall du koser deg mye på tur <3

    7. Det høres herlig ut! Jeg er så redd for å miste melka hvis jeg er borte fra babyen (snart 7mnd) så jeg klarer ikke være borte fra henne mer enn noen timer! Eller faktisk max 40 minutter hittil 🙉

    8. Skjønner deg utrolig godt! Jenta mi var 17mnd nå når jeg reiste på husmorferie med ei venninne i 4 dager. Gråt som bare dét da jeg satt på toget. Det var første gang jeg var borte fra henne mer enn bate 5-6 timer. Og jeg har tenkt akkurat som deg :p

    9. Catrine: Jeg tenker at så lenge jeg pumper går det helt fint 🙂 Ulrik virket mer enn fornøyd når jeg kom hjem igjen i allefall, og det er like mye melk i puppene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg