#5k5dager

Midt i min egen ammetåke glemte jeg helt å oppdatere dere på hvordan det gikk med forrige ukes utfordring! Jeg kom i mål til slutt, og den siste økta på søndagskveld ble faktisk den beste. Jeg hadde lite lyst til å gjennomføre etter ei tung treningshelg, men på grunn av utfordringen måtte jeg selvsagt gjennomføre likevel. Det er nettopp derfor jeg liker slike utfordringer så godt, fordi det får meg på trening selv om jeg heller vil ligge på på sofaen. Etter den siste økta endte  jeg opp med en tid på 26:05, og det er jeg fornøyd med jeg! Ikke lynets hastighet, men tre minutter raskere enn den første økta på fem kilometer som jeg gjennomførte. Så det er jeg superhappy med, og jeg kan ikke gi det noe annet enn to tomler opp!

Ny favoritt-tights fra Adidas / sko fra Reebok (sponsede lenker)

Selv om jeg liker utfordringer var det litt mye å løpe 5 dager i uken, det er ikke kroppen min helt vant til. Så i dag ble det en litt annen type kondisjonstrening, med sprinter på løpebanen, boxjumps, burpees og battleropes. 30 sekunder på hver post, og 20 sekunder pause mellom hver runde. Kjør så mange runder dere orker, jeg kjørte 8 runder totalt. Det blir 16 minutter med trening, men når de er så effektive som dette blir det knallgod effekt likevel!

Er det flere enn meg som blir motivert av slike challenger? Rop ut, så kjører jeg på med enda flere fremover!

9 kommentarer
    1. Hey hey, du e jo go du;) jeg er ikke så glad i å jogge 5 k, akkurat kommet tilbake fra en 4 mnd løpe skade. Å løper i skogen hvor det går opp å ned hit å dit…. Jeg brukte litt mer en 26 min;) på 5k. Er heller litt gladere i bakke intervall;) ikke så langt men mange korte løp;) men litt jogging må jo inn på planen om du skal få bedre kondiskon å krympe litt. Kos deg masse frammover

    2. tommel opp for utfordringer! Var ikke med på jogginen (trener fortsatt bakkenbunn, dritkjedelig, men må ho gjøres!) men gikk 45 km trilletur sist uke! Sier meg veldig fornøyd med det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg