En av fem

06.09.2016 - 22:40 7 kommentarer

I skivende stund sitter jeg svett, men glad i sofaen. Min første 5 kilometer denne uken er i boks, og selv om tiden ikke var spesielt god fikk jeg gjennomført. Jeg brukte 29:50 på å løpe 5 kilometer, og det er absolutt ikke noen rekord for min del. Men dagsformen har ikke vært helt på topp, og på dager som dette er jeg fornøyd bare med å gjennomføre treningen. Lista trenger ikke å legges like høyt hver eneste dag, for som jeg har skrevet før er all trening bedre enn ingen trening.

Hadde det ikke vært for denne ukes challengen hadde jeg faktisk ikke gjennomført denne løpeøkta selv engang, sofaen fristet mye mer i kveld. Men er det noe som motiverer med så er det utfordringer, så da ble det en runde på mølla likevel. Utrolig gøy å se at så mange ble med på challengen, for en sprek gjeng dere er! Jeg blir så motivert at å se hvor raske dere er, og har store planer om å forbedre min egen tid i løpet av uken. I natt er det pappaen til Ulrik som skal ta seg av natterangleren vår, så etter en god natts søvn tror jeg at tiden vil forbedre seg til i morgen! Det å få sove ei hel natt er grunn nok til å smile stort i seg selv, og ekstra godt kjennes det etter ei treningsøkt.


Har dere kommet godt i gang med challengen?

7 kommentarer

Lise

07.09.2016 kl.08:58

2 av 5 er gjennomført! Har riktignok bare gått de. Får ta et par hvor jeg løper og. Er bare ikke i så god løpeform! Men da blir man litt bedre da ;)

SiljeHH

07.09.2016 kl.09:01

Jammen er jeg glad jeg sjekka bloggen din på senga i dag, ellers hadde det bare vært én av fem gjennomført til nå, og ikke to. 5km på 26.56 på mandag, ny rekord! Og ukjent lengde på ca 45 minutter i dag, men kan ikke ha vært under 5. Så alt vel, takk for challenge, det hjelper virkelig for meg!

ingvild

07.09.2016 kl.10:16

Du er utrolig flink og inspirerende Nora! jeg har gjennomført 1 økt da jeg kom en dag for sent inn i challengen, får heller kjøre en extra dag :)

07.09.2016 kl.12:14

når skal du svare på spørsmålsrunden? :-)

Camilla Acklam

07.09.2016 kl.16:27

Utrolig flink! Jeg sliter enda med ettervirkninger av kyssesyke, så jeg er strålende fornøyd med å gå til og fra buss og t-bane. ;-)

Hege Therese

07.09.2016 kl.21:37

Eg blir så motivert av å lese blogger din!

Så eg er ofte innom en tur hver dag for å lese

Litt! :-)

Men eg lurer så på hvordan du kommer så fort

I god jogge/løpe form?

Eg har prøvd å komme I god løpe/jogge form

Opp til flere ganger.. men aldri fått noen

Bemerkelsesverdige eller gode resultater.

Eg brukte et helt år på å forbedre 3000meteren på

Skulen, men med ingen forandring.

Eg trente med intervaller, langkjøring og

Bakketrening.. men med ingen hell..

Eg hadde tilogmed noen økter med styrke

Innimellom dette. Hva Gjør eg feil? Dette er 3 år side . Eg Ga veldig opp etter det, når det ikke blei resultater av arbeidet..

Martine

08.09.2016 kl.12:05

Hei! Du har en veldig fin og inspirerende blogg. Jeg digger treningsrommet ditt, og bruker det som inspirasjon når jeg nå er i ferd med å planlegge et eget treningsrom. Jeg lurer på om du kanskje kan skrive et innlegg med tips og triks, hva man bør tenke på når man planlegger et treningsrom? Jeg vet du har skrevet et innlegg om dette tidligere, men jeg tenkte kanskje et litt mer "utfyllende" nå som du har hatt det en stund. Er det noe du skulle ønske var annerledes? Noe man bare MÅ huske osv.. Hvor mange kvadrat er treningsrommet ditt? Jeg vet i alle fall at det er veldig viktig for meg at det er så god kvalitet, at jeg faktisk kan og vil trene der fremfor å dra på et studio. Jeg har en sykdom som gjør at jeg er avhengig av å trene, og da handler det om å legge forholdene til rette best mulig. Vi skal bygge nytt hus, og da kan jeg jo påvirke hvordan rommet blir, selv om det ikke blir så veldig stort(11kvm). Håper du får en fin dag :) Takk for all inspirasjon, fortsett slik =)

Skriv en ny kommentar

hits