Høstens første challenge

Altså, høsten er så utrolig fin! Fargene og lufta gjør det så utrolig godt å være ute nå om dagen. September er en favoritt hos meg, derfor er jeg kjempeglad for at måneden nettopp har begynt. Jeg vet at været ikke alltid er med oss om høsten, og det kan gjøre dørstokkmila lang for mange. Derfor tenkte jeg å sparke avgårde en liten utfordring til dere alle sammen som jeg håper dere blir med på! Jeg motiveres virkelig at utfordringer, det er ingen følelse som er bedre enn å sette seg mål å nå de. Enda mer motivert blir jeg når jeg klarer det sammen med andre, derfor er det ekstra gøy jo flere av dere som blir med. Denne ukens challenge går ut på å løpe/gå 5 kilometer minst 5 dager i uken. Startskuddet går i morgen, og varer til neste søndag. Jeg er virkelig gira på å forbedre løpeformen min, og skal derfor løpe så mange av de jeg orker. Er dere ikke glade i løping / har skader er det helt i orden om dere går også, poenget er å røre seg litt ekstra!  Legg gjerne ut bilder på instagarm og hashtag #5k5dager og #fitnessnora på instagram, så vet jeg at dere er med! Det er så gøy å se bilder, så kan vi bli motiverte av hverandre 🙂 Hvis dere ikke har hatt noe særlig godt vær i det siste må jeg bare tipse dere om den fantastiske parkasen min. Den er en favoritt år etter år, og jeg blir aldri lei. Fasongen er den samme, men fargene endres. Årets farger er så fine at jeg faktisk tror jeg må ha en til, så mye som den blir brukt er det virkelig verdt det. Parkasen er vind- og vanntett, og har avtagbar innerjakke som varmer.

Innlegget inneholder sponsede lenker


Jeg tenkte det var lurt å tipse dere om denne i dag, det er jo forsatt -25% på alle klær og sko hos X-life. Det utgjør jo en god del, så om dere har lyst på høsten fineste parkas er dette et godt tidspunkt å slå til. Jeg forelsket meg helt i den vinrøde, men den grønne var også utrolig fin! Valgets kval altså, det skal ikke være enkelt.

Grønn parkas her / vinrød her / blå her

Nok jakkeprat, jeg skal komme meg avgårde på HIT for å være med på HOT yoga. Herlig måte å roe ned på etter en uke full av action, og ikke minst gjøre meg klar til den kommende ukens cardiochallenge! Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet om dere er med på challengen, så starter vi en sprekere septemer sammen.

5 kommentarer
    1. Knallfin parkas! Oi, fikk lyst på.. men du, jeg hiver meg med på utfordringa jeg! Skal løpe halvmaraton i Oslo om to uker, så må jo trene likevel 😉 og utfordringen motiverer ekstra til å ta med joggeskoa på jobbreise. Takk!

    2. Jeg er med!
      Jeg har også den parkasen, men den er litt for liten til meg. Håper litt ekstra trening gjør susen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg