Hot yoga & høstfavoritter

I går prøvde jeg noe helt nytt – nemlig hot yoga! Det var helt fantastisk deilig, og jeg kommer uten tvil til å være med på en god del slike timer fremover. Her varmes rommet opp til 40 grader, slik at man blir varm og god i kroppen. For meg som er stiv var dette midt i blinken, og jeg fikk virkelig brukt kroppen min på en helt annen måte. Før jeg har tenkt at yoga har vært litt kjedelig, jeg liker jo at det skal være full action og tøff trening. Men nå kjenner jeg virkelig på hvor godt kroppen har av denne typen trening også, og ikke minst bare det å få koblet litt av. Jeg har kanskje vært på tre yogatimer i hele mitt liv, men nå skal jeg få med meg minst en hot yoga time i uka! Det som er så gøy med å jobbe på et senter med så mange ulike gruppetimer på er at jeg får testet ut mange former for trening i tillegg til vektene. Jeg har til og med vært med på en zumbatime, det hadde jeg aldri sett for meg. Men det er utrolig gøy å prøve nye ting, og bruke kroppen på nye måter.

Innleget inneholder sponsede lenker


Selv om det er varmt i salen på HIT Ranheim er det ikke akkurat varmt ute om dagen, og høsten begynner virkelig å komme. I motsetning til en del andre så elsker jeg høsten, den er så fin! Det er noe spesielt med lufta, den blir så skarp og klar. Sammen med alle de fine fargene ute gjør det høsten til en av mine favorittårstider. Er været dårlig kler man bare på seg, og jeg har plukket ut noen varme favoritter som jeg vil dere med dere. Serien med superundertøy fra Craft synes jeg er helt nydelig, og ikke minst helt fantastisk å ha på. Som alltid har Kari Traa også kommet med en kul kolleksjon, og settet under er det salg på akkurat nå!

Superundertøy genser her / Superundertøy genser  med glidelås her / Rosa hals / Blå halsSuperundertøy sett fra Kari Traa her / superundertøy tights her / ullsokker fra Kari Traa her

 

6 kommentarer
    1. Hot Yoga er fantastisk deilig! Det er faktisk noe av det jeg har savnet mest etter jeg flyttet fra Trondheim før sommeren.
      Gøy å se at du har fått opp øynene for andre treningsformer også! Det er jo så mye spennende man kan teste 🙂

    2. Åh, så kult 🙂 Har nettopp begynt å google litt ‘yoga for backpain’ da jeg har ganske vondt i ryggen etter fødselen.. Kanskje jeg kan prøve dette når jeg funker litt bedre 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg