Change of plans

Yoghurtnøtter og iskald brus i sofaen, da er det virkelig fredagskveld! Jeg skulle ha vært i Oslo nå, klar for å løpe X-run i mogen. Men pappaen til Ulrik har blitt syk, og de fleste av oss vet jo hvordan det er når menn blir syke. De klarer ikke ta vare på seg selv, og i alle fall ikke på en baby. Så da måtte mor i huset bli hjemme for å passe på Ulrik. Foreldrelivet altså, det er fantastisk men plutselig kan man ikke prioritere seg selv lenger. Men selv om jeg aller helst skulle vært i Oslo, så er det ikke akkurat kjipt å være hjemme ei helg med godgutten min heller. Han har vært med på HIT en tur, og koser seg alltid like mye når han får være med på trening. Egentrening blir ikke akkurat det samme som X-run, men det er et fint lite plaster på såret. Jeg ønsker alle som skal løpe masse lykke til i morgen, spesielt alle i Team HIT!

6 kommentarer
    1. Hei Nora! Jeg vil bare takke deg for at du er et såppass bra forbilde som du er. Du fremmer et godt ideal og et bra og sunt forhold til mat med god næring! Du er helt rå, og Ulrik er heldig som har en mamma som deg! 🙂 ha en fin helg <3

    2. Synd med det løpet! Lurte på om jeg kunne spørre om en ting. Virker kanskje litt merkelig, men jeg også elsker yoghurtnøtter og når jeg først setter i gang blir der ofte veldig mye yoghurtnøtter! Hva tenker du er en normal mengde nøtter (yoghurtnøtter og andre typer) til f.eks en fredagskveld foran TV?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg