Flere dager som denne

22.08.2016 - 23:24 5 kommentarer

Denne mandagen har vært så fin! Det eneste feilen jeg har gjort i dag var at jeg trodde jeg trykket på "publiser" på dette innlegget i fem-tiden i dag, men det klarte jeg altså ikke. Ammetåka altså - den eksisterer virkelig! Uansett, mandagen har vært strålende. Jeg har gått tur, trent styrke og løpt intervaller, det er jammen ikke en dårlig start på treningsuka. Flere av dere har lurt på hvordan jeg har lagt opp løpeøktene mine for å forbedre kondisjonen, og intervaller er det som gjelder for min del. I dag ble det 45/15 intervaller, hvor jeg løper i 45 sekunder og har pause i 15 sekunder mellom hver intervall. I dag ble det 20 slike, og beina var helt møre etterpå. Heldigvis kom jeg meg fort til hektene, og kunne ta med favorittguttene mine ut på tur.



Mye trening gir også mer behov for mat, og i sola er det lite som frister mer enn smoothie. Her har jeg brukt banan, eple, bringebær og vaniljekesam - kjempegod kombinasjon! Søtt og godt, samtidig som den er full av god næring. Jeg håper sommeren holder seg her enda litt lenger, jeg er ikke helt klar for høst enda. Jeg ønsker meg flere dager som denne, med svett panne i sola og en smoothie til dessert ♥


5 kommentarer

Ariel C

22.08.2016 kl.23:31

Snakk om sporty du er da! De smoothiene ser sååå gode ut

Astrid

23.08.2016 kl.11:03

Lager du smoothie til flere dager av gangen og oppbevarer i kjøleskapet? Eller hvordan er holdbarheten på smoothie, må kanskje drikkes med en gang? :)

23.08.2016 kl.13:35

Hvilken hastighet løper du på møllen når du løper intervaller? Lykke til og kos deg kjempe masse på X-run!

Camilla Acklam

23.08.2016 kl.22:06

De smootiene så skikkelig gode ut! :)

24.08.2016 kl.11:17

Så flink du er! Lurte også på hva slags hastighet du har når du løper 45/15 intervaller? Jeg pleier å løpe 20/10, men synes det er vanskelig å finne en passende fart for disse som er litt lengre... :)

Skriv en ny kommentar

hits