Sjokoladelykke

 

For en fantastisk start på dagen dette har vært! Jeg og Ulrik sov lenge, før vi våknet til strålende sol. Jeg skal snart ta meg en liten treningsøkt, men først må jeg selvfølgelig ha litt mat i magen. Jeg er så overlykkelig for at Linn introduserte meg for ProPud, det er jo så godt! Jeg er hekta, og spiser fort en boks om dagen. Dere kan få kjøpt det hos X-life, og jeg synes uten tvil at sjokolade er best. Som den sjokolademonsen jeg er ble det sjokoladeprotein inne i lompene også, skikkelig god opplading før trening!

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Etter denne uka er rutiner tilbake igjen, etter en hektisk og innholdsrik sommer. Da lover jeg at blogginnleggene skal komme oftere igjen også, med masse sunn mat og treningsinspirasjon. Og litt hunde- og babyprat selvfølgelig, det slipper dere ikke unna. Ha en super torsdag alle ♥ 

5 kommentarer
    1. Er det propud du har inne i lefsene? Og får man kjøpt propud i vanlige butikker eller foreløpig bare på i nettbutikker?

    2. ProPud spiste jeg et flust av i Sverige, det var der jeg først kom over dem. Hamstret en del til hjemkomsten også, kjempegode!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg