Sunday funday

I dag har vært nok en helt super dag på HIT Ranheim. Endelig fikk jeg tid til å teste litt utstyr selv også, for det har jeg faktisk ikke hatt tid til før nå. Alt kjennes helt utrolig bra, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med utstyret på senteret. Absolutt alt kommer fra Technogym, bortsett fra Bootybuilderen vi har bestilt. Så får jeg ikke tilbake den rumpa mi nå, da skjønner jeg ingenting! Jeg kommer til å kjenne denne økta i morgen i alle fall, det er det ingen tvil om 🙂


Ulrik har testet barnepassen han også, og virka veldig fornøyd der han lå og kosa seg. Det er så godt å vite at han har det fint mens jeg trener, for da jeg jeg bare koble helt ut og kjøre skikkelig på under øktene mine.  Trening er virkelig fristedet mitt, og det gir så mye energi og glede! Nesten det aller beste jeg vet, Ullisen er på toppen av lista ♥

5 kommentarer
    1. Hei Nora! Jeg var innom og tittet på granolaen din, ser helt nydelig ut 🙂
      Men jeg lurer på en ting, hvordan er det med holdbarheten på den med kokosmelk i?
      Anette 🙂

    2. Du er helt rå,Nora!
      Den fremgangen du har hatt med trening og egen kropp etter svangerskapet er det bare å ta av seg hatten for. Du ser helt fantastisk ut og man blir oppriktig glad når man logger inn på bloggen din.
      Her er det hverdag,trening,mat,oppskrifter og en hau med motivasjon på løpende bånd!
      Stå på, du er ett stort forbilde!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg