For en dag!


 

I dag åpnet endelig HIT Ranheim! Dagen har vært helt fantastisk, og jeg har virkelig kosa meg. Jeg er så stolt, over senteret, over alle de fantastiske kollegaene mine og over jobben jeg selv har gjort. Så nå skal jeg virkelig ta lørdagskveld med god samvittighet, sammen med den herlige lille babyen min og en boks med yoghurtnøtter. For de av dere som bor i Trondheim er det gratis trening hele helgen, med gruppetimer for enhver smak. Jeg rakk ikke å bli med på noen timer i dag, men forhåpentligvis får jeg prøvd noen av timene i morgen. Hvis ikke er jeg jo så heldig at jeg jobber på senteret – så gruppetimer blir det nok mer av fremover. Styrketrening kommer alltid til å være nummer en for meg, men jeg har virkelig fått opp øynene for hvor gøy det er å være med på timer i tillegg. Nå er det Ulrik- og mammatid, så jeg ønsker dere alle en helt super lørdagskveld!

 

6 kommentarer
    1. Gratulere så mye! 😀
      Lurer på om du har noen tips til hvordan man kan fullføre en treningsøkt når man kjenner at energien ikke er helt til stede? Føler det hender litt for ofte at jeg begynner å trene, men kjenner at jeg har lite energi allerede etter de første settene. Selv om jeg har spist og hvilt godt.. :/

    2. Fineste, og helt klart et av de beste senteret jeg har vært på! Følte jeg ble så godt tatt imot, og det var supert å bli møtt med et stort smil virkelig, spesielt når man er helt ny her 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg