Enkle løsninger

Denne uken er mildt sagt travel – men likevel er det viktig å finne tid til god mat og litt trening. Det handler om å ha noen enkle løsninger på lager, og for min del er meieriprodukter en sikker vinner. Dagens kveldsmat ble en boks cottage cheese med banan, blåbær, kanel og sukrin. Det skal ikke så mye til for å få et sunt og kjapt måltid, som i tillegg smaker godt.


Det ble nok en gang intervaller som treningsform, rett og slett fordi det er det beste når man har det travelt. På Hit Ranheim får vi 30 meter med løpebane, det er faktisk den lengste i byen! Men den kan brukes til mye mer enn sprinter, i dag kjørte vi både strikkdrag og runder med prowler på den. Legg til noen runder med battleropes, så skal jeg skrive under på at pulsen stiger!


Nå begynner det virkelig å nærme seg åpning, og det er bare småtteri som gjenstår før senteret er ferdig. Det blir så bra og jeg gleder meg sånn til å kjøre øktene mine her fremover!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg